Tämä olikin hauska juttu! TaikinaTaivaan Tarjuska haastoi minut kertomaan kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäni. Oli yllättävän mukavaa syventyä pohtimaan, millainen ihminen sitä itse on. Harvemmin tulee pohdittua :-) Ja kiva on ollut lukea muiden tunnustuksia myöskin ja oppia tuntemaan nimimerkin takana olevia bloggaajia enemmän.

SÄÄNNÖT:

  1. Link to the person who taggeg you./ Linkitä henkilö, joka haastoi sinut.
  2. Post the rules on your blog./ Kirjoita säännöt blogiisi.
  3. Write six random things about yourself. /Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
  4. Tag six people at the end of your post and link to them./ Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
  5. Let each person know they have been tagged and leave a comment on their blog. / Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
  6. Let the tagger know when your entry is up. / Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

TIETOJA MINUSTA:

  1. Teen (aina) ensin ja ajattelen vasta sitten! Minulle sattuu niin usein noloja tilanteita, että voisin kirjoittaa niistä paksun kirjan. Siskoni sanoi kerran, että miksi en voi elää sillai normaalisti :-) Mutta mokieni vuoksi nauran itselleni paljon, joten olen toivottavasti myöskin pitkäikäinen.
  2. Luen todella paljon ja minulla on sellaiset cokispullon pohjat lukulaseina :-) Moni sanoi, että kaksosten synnyttyä en ehtisi lukea ollenkaan. Hui hai - olen lukenut jo 13 kirjaa 8 kk:ssa ja 14. on menossa.
  3. En pidä väreistä - rakastan valkoista. Satunnaisesti jokin väri miellyttää silmääni, mutta pääsääntöisesti nautin "värittömästä" elämästäni. Mielenrauhalleni on tärkeää, että päivittäin näkemäni tavarat - kuten tiskiharja ja luutu - ovat valkoisia. Jos en löydä mieleistä kaupasta, niin jätän ostamatta. Sairasta! Pengoin vasta marketin hammasharjavalikoiman, mutta ei löydy valkoisia ei. Ostin sitten turkoosit :-)
  4. Rakastan sisustamista! Nyt kun vauvat ovat pieniä, niin mennään vanhoilla huonekaluilla. Mutta odottakaas kun he lopettavat haarukalla pöydän hakkaamisen, niin ostan kauan haaveilemani korkeakiiltoisen valkoisen ison ruokapöydän. Kaupoista tarttuu helposti mukaan pieniä sisustujuttuja, pääsääntöisesti valkoisia. 
  5. Minua palelee aina. Kesäisinkin nukun usein villasukat jalassa. En voi ymmärtää ihmisiä, jotka voivat nukkua niin, että käsi tai jalka on peiton ulkopuolella. Peitto pitää olla korviin asti, eikä ilmareikiä saa löytyä :-)
  6. Monet kutsuvat minua yltiösosiaaliseksi, vaikka tykkään myöskin omasta rauhasta. En vain voi käsittää miksi minun pitäisi olla hiljaa jos bussipysäkillä tai uimahallin saunassa on toinen ihminen lisäkseni. Vaikka en häntä tunnekaan, niin on mielestäni omituista olla hiljaa. Ja varmaan monesta olen omituinen höpöttäjä. Olen huomannut, että monet kaupan kassatkaan eivät ymmärrä jutusteluani, hö. Saan helposti uusia ystäviä ja rakastan kylässä käymistä ja vieraita.

HAASTAN SEURAAVAT MUKAAN:

  1. Rouva V
  2. Helmeilevää
  3. VillaCaramilla
  4. Rouva Täytekakku
  5. Pionilaakso
  6. Kyökkipiika Kati

Mukavaa löytöretkeä itseenne ystävät! Jos joku teistä on jo vastannut tähän, ei tokikaan tarvitse uudestaan tehdä. Huikkaa vaan minulle, että tehty on! Käyn sitten vaklimassa vastauksia :-)